עקוב אחרי - התשובה המנצחת לעסק ללא משרד

עקוב אחרי - התשובה המנצחת לעסק ללא משרד

2022-12-18
בשורת הדיגיטל שינתה בצורה חסרת תקדים את האופן בו עסקים עובדים. ניתן כיום לנהל פעילות עסקית מכל נקודה בעולם ואפילו כשאנחנו בדרכים, כשכלי העבודה היחיד שעומד לרשותנו הוא הטלפון הנייד עם הפניית שיחות. מגוון אפשרויות השיווק בפלטפורמות דיגיטליות, פתרונות תקשורת ניידים ומגוון רחב של כלים חכמים מאפשרים את המהפכה הזו. לכן, זה בכלל לא אמור להפתיע אותנו שמספר העסקים העצמאיים קפץ באופן דרמטי בשנים האחרונות. עם זאת, היתרונות הללו לא מגיעים ללא כמה אתגרים בולטים. גם בעולם של תקשורת דיגיטלית, ארגונים גדולים בעלי משאבים נרחבים עדיין מסיימים עם ידם על העליונה. היכולת לנהל צוותי מכירות ושירות לקוחות המונים עשרות ואפילו מאות עובדים בפריסה גלובלית, היא כוח שיהיה לנו קשה מאוד להתחרות בו. או לפחות, היה קשה להתחרות בו – עד היום.

אם בעבר פתרונות ניתוב שיחות חכמים נועדו אך ורק לארגונים מובילים במשק, כיום ניתן ליישם בקלות ובמחיר משתלם מרכזיה לעסק קטן עם שירות עקוב אחרי גמיש שתבטיח הפניית שיחות ללא פספוס כך שהלקוחות שלך יגיעו ליעדם בקלות וביעילות. גם אם אין לך משרד והעסק שלך מתנהל ללא כל מטה פיזי, פתרונות התקשורת של FollowMe מאפשרים לך לקחת את המשרד יחד איתך לכל מקום. כאן, נראה את כל היתרונות שמציעה מרכזיה לעסקים קטנים.

מרכזיה לעסק קטן מאפשרת לך לבצע עקוב אחרי ולנתב שיחות בקלות

כמה פעמים ביום שיחות טלפון תוקעות את שגרת היום שלך? כולנו כעצמאים מכירים את הימים האלה שהטלפון פשוט לא מפסיק לצלצל ולפעילות השוטפת שלך, פשוט לא נשאר זמן. בינתיים, בזמן שאנו מנהלים שיחה אחת, לקוחות אחרים מגיעים לצליל תפוס או שיחה ממתינה ופשוט ממשיכים אל העסק הבא. זו ההגדרה במילון ל"תפסת מרובה, לא תפסת".
שימוש במרכזיה לעסק קטן מאפשר לך לתכנן מחדש את הזמינות שלך. ניתן להקצות מספר טלפון וירטואלי ולשמור על המספר האישי שלך פרטי. כל השיחות ינותבו דרך מערכת עקוב אחרי גמישה שתאפשר לך להפנות שיחות למנהל האדמיניסטרטיבי שלך, לנציג או פשוט להשארת הודעה שניתן לטפל בה מאוחר יותר. כל ההודעות יישלחו אליך בקובץ קולי לדוא"ל או בענן לטיפול בזמנך החופשי.כל הפתרונות הללו זמינים לך במערכת דיגיטלית חכמה וידידותית למשתמש, ללא ציוד מורכב, ללא חיווט ולמעשה – ללא כל צורך במשרד פיזי.

יצירת מספרי חינם וירטואליים

אז אמרנו שניתן להפיק כמה מספרי טלפון על הקו שלך. מעבר למספרים המסורתיים שישמשו אותך למחלקות השונות, ניתן גם להקצות מספרי חיוג חינם כדי להעניק אפשרות אטרקטיבית יותר ללקוחות שלך. כל חברה מובילה בתחום תוכל היום להעניק לך מבחר רחב של מספרים, כולל מספרים מקומיים וחיוג חינם. עם FollowMe, ניתן ליהנות מכל היתרונות של המרכזיות הדיגיטליות על קווי טלפון רגילים המציעים יציבות ואיכות קול טובה בהרבה מאלו שיציעו טלפוניות IP.

מענה קולי מקצועי לשיפור התדמית שלך

המעבר ממענה אישי לכל שיחה להפניית הלקוח למענה קולי אוטומטי משנה לחלוטין את חוקי המשחק עבור העסק שלך. מעבר לעובדה שהפתרון הזה הולך להוריד כמות אדירה של משימות מלוח הזמנים שלך, הוא פשוט מרשים. עבור רובנו, קבלת מענה קולי בעסק מסמנת לנו שמדובר בארגון שמשקיע במערך המקצועי שלו ובעל משאבים וצוות נרחבים. ניתן לשלב ג'ינגל מזמין, או פתיח שיעדכן כל מתקשר במבצעים הכי חמים, בעדכונים חשובים ואפילו יספק מענה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר, עוד לפני שינותב לשירות הלקוחות או לתמיכה הטכנית.

מרכזיה לעסק קטן – לא יקר כמו שחשבת

סביר להניח ששאלת את עצמך במהלך הקריאה. "אוקיי, יש כאן הרבה יתרונות, אבל האם העסק שלי יכול להרשות את זה לעצמו?". החדשות הטובות הן שניתן כיום להשיג עבור מרכזיה לעסק קטן מחיר נוח וגמיש המותאם ליכולות ולהיקף הפעילות שלך. השירות כולו לא יעלה יותר מכמה עשרות שקלים בחודש ויאפשר לך לקלוט יותר שיחות מאי פעם. המחיר החודשי הקבוע יאפשר לך לנהל בנוחות את התקציב שלך ולשלב את ההוצאות ביעילות בתזרים המזומנים.

חוויית המתנה ידידותית יותר ללקוחות שלך

אחת הסיבות המרכזיות לנטישת שיחות כיום, היא המתנה ארוכה על הקו. מרכזיה לעסק קטן מאפשרת לצמצם משמעותית את האלמנט המשמעותי הזה. ראשית, ישנה העובדה שההפניה המדויקת למחלקה הרלוונטית מקצרת את זמן השיחות ושניתן ליישם שירות עקוב אחריי שיפנה אוטומטית לקוח למספר הבא ככל שהשלוחה הקודמת נותרה ללא מענה. עם זאת, יתרון חשוב אף יותר הוא שגם בזמן ההמתנה, ניתן לשלב במרכזיה מוסיקה שתנעים את הזמן. זוהי הזדמנות חשובה להעביר מסרים ללקוח בזמן ההמתנה על ידי שילוב מסרים שיווקיים, עדכונים ומבצעים עם מוסיקת הרקע. חוויה כזו תאריך משמעותית את זמן השהייה בהמתנה שהלקוח יהיה מוכן לקבל.




כל הכלים הללו ועוד רבים אחרים זמינים לך על ממשק ידידותי נוח ועם סנכרון מלא בענן עם FollowMe. רוצה לחוות את השימוש בכלים החכמים שלנו ללא כל עלות? אנו מזמינים אותך להירשם לאתר ולהתחיל להתנסות ב-FollowMe מיד וללא המתנה לנציג.

שאלות נוספות על שירות עקוב אחרי?

להתנסות חינם ללא התחייבות לחצו פה.
קטגוריות: עקוב אחרי , נתב שיחות