מספר טלפון וירטואלי - למה צריך את זה בעסק?

מספר טלפון וירטואלי - למה צריך את זה בעסק?

2023-02-08
 
תקשורת היא המפתח לניהול ארגוני איכותי. זוהי עובדה שכולנו מודעים לה. פתרונות התקשורת הנכונים מאפשרים לנו להזרים מידע אל המחלקות הרלוונטיות במהירות וביעילות, לשמור על זמינות ללקוחות שלנו ולהבטיח שאנו מספקים את המענה המדויק לצרכיהם באופן מיטבי. עם זאת, יישום פתרונות התקשורת הטובים ביותר בארגון אינה תמיד משימה פשוטה. תשתיות העבר היו מורכבות, מסורבלות ויקרות להדהים. עכשיו, טכנולוגיות הטלפוניה של הדור החדש משנות את המציאות הזו מהיסוד.

FollowMe מובילה את מהפכת התקשורת החכמה ומציעה מגוון פתרונות בהתאמה אישית גבוהה לצרכים שלך שפותחו על ידי בוגרי המערך הטכנולוגי של צה"ל. בין אם נדרשת לך מרכזיה למשרד קטן או אם התעניינת בשירות מספר טלפון וירטואלי, אנו מספקים מענה מקיף לכל צרכי התקשורת שלך. אנו שומרים באופן מתמיד את האצבע על הדופק ומתעדכנים במגמות החדשניות ביותר בעולם התקשורת כדי להבטיח שנוכל לספק לך תמיד את הפתרונות המובילים בתחום. כדי לסייע לך להתאים במדויק את התקשורת החכמה לאופי הארגון שלך, ריכזנו כאן כמה מהשירותים המובילים שיוכלו לשרת אותך.

שירות עקוב אחרי

FollowMe מעמידה לרשותך מערכת לניתוב שיחות שמנגישה את כל מספרי הטלפון שלך בשיחה אחת. בכל פעם שתתקבל שיחה נכנסת, שירות עקוב אחרי מאובטח ינסה להשיג אותך בכל המכשירים שלך - בבית, במשרד, בטלפון הסלולרי וכו' – על פי הסדר שיוגדר על ידך. היתרונות של שירות זה ברורים.
  • המתקשר יכול לתפוס אותך בכל הכלים הזמינים על ידי חיוג למספר בודד
  • לך יש הזדמנות חשובה לשמור על זמינות ולא לפספס עוד אף שיחה לעולם
  • עלות השירות נוחה ומשתלמת
  • גם אם לא ענית - ניתן להפנות בקלות את המתקשר לתא קולי להשארת הודעה, לווטסאפ או למרכזיה הראשית באמצעות נתב שיחות עסקי ייעודי
מהיום, פתרונות כמו אלו אינם זמינים רק לעסקים גדולים בעלי משאבים נרחבים. ניתן להשיג מרכזיה למשרד קטן שתעניק לך זמינות גבוהה מכל מקום ובכל זמן.

מרכזיה למשרד קטן ואפילו ללא משרד כלל - כל יתרונות ניתוב השיחות

FollowMe מאפשרת לך להקים נתב שיחות עסקי בכל היקף וגודל הנדרשים עבורך. בין אם עובדים תחתיך עשרות עובדים, צוות המונה חברים בודדים או אפילו אם מדובר בפרויקט של אדם אחד, השימוש במרכזיה למשרד קטן מאפשרת ליצור תדמית של עסק מנוהל היטב בעל משאבים ותשתיות נרחבות. המערכת תומכת במספר נציגי שירות ומאפשרת לספק מענה למספר רב מתמיד של לקוחות. לעולם לא תיווצר עוד סיטואציה שלקוח מתקשר ומקבל צליל ממתינה או תפוס.

ניתן עם FollowMe להקצות מספר רב של תפריטי משנה ושלוחות וליצור מערכת לניתוב שיחות רחבת היקף. בהקשת מספרים, יוכל המתקשר לנווט בקלות בדיוק ליעד הנדרש עבורו. כך, אנו מייעלים באופן ניכר את מערך התקשורת שלנו ומעניקים לכל מתקשר שירות ברמה הגבוהה ובמינימום תסכולים.

מרכזיה למשרד קטן המספקת תיעוד מלא של כלל ההתקשרויות שלך

כל מערך שירות לקוחות מקצועי ואיכותי, חייב לשמור על תיעוד מלא של כלל ההתקשרויות שלו. הקלטת שיחות תאפשר לאנשי השירות שלך בשטח לחזור לתוכן שיחות העבר, לזהות בדיוק מה התרחש ולתת מענה אמין לכל תלונה או צורך של הלקוח שיעלה בהמשך. זוהי הדרך היעילה ביותר להבטיח שתמיד נדע בדיוק מה התרחש.
אנו מעמידים לרשותך נתב שיחות עסקי המקליט את כל השיחות ללא כל צורך בתשלום נוסף. בנוסף, דו"ח שיחות מפורט ומחולק לקטגוריות זמין לך בכל עת על ממשק דיגיטלי ידידותי ונוח. בכל רגע, ניתן לשתף את הדוחות במייל ולסנכרן את כלל הנתונים לענן. כך, לא משנה איזה אירוע עליך לנהל, כלל פרטי המידע אודות שיחות שבוצעו במשרד זמינים לך מכל מקום ובכל זמן דרך המכשיר הדיגיטלי שלך.

להפריד בין החיים הפרטיים לעבודה

עצמאים רבים מגלים שהם נאלצים לקחת את העבודה הביתה. הסיבה העיקרית לכך, היא שימוש במספר הפרטי לניהול העסק. במציאות כזו, אנו יכולים אמנם לסגור את המשרד ולחזור הביתה, אך סביר מאוד להניח שהטלפון לא יפסיק לצלצל. עם מרכזיה למשרד קטן מבית FollowMe ניתן לשים סוף לאתגר הדומיננטי הזה בחיי עצמאים רבים. ניתוב השיחות מאפשר לך לייעד תא קולי ואפילו להפנות את הלקוחות שלך למערכת ניתוב שיחות בה ימצאו מענה לכל מה שנדרש. כל הודעה קולית שתושאר במערכת, תישלח עד אליך בקובץ לדוא"ל שניתן לשמוע בזמנך החופשי. כשיתקשרו, יקבל את פניהם ג'ינגל חמים וידידותי או קריינות אינפורמטיבית שתעניק לארגון שלך תדמית מקצועית ומרשימה. גם אם מדובר במקרה דחוף, ניתן להפנות את השיחה למספר הפרטי שלך, מבלי לחשוף אותו למתקשר. כך, פשוט מתמיד להשאיר את המשרד במקומו הראוי ולשמור על החיים הפרטיים שלנו. כל זאת, מבלי לפגוע בזמינות ובתדמית שלנו כארגון.

קניית מספר טלפון וירטואלי מעולם לא הייתה משתלמת יותר

FollowMe מאפשרת לך לייעד מגוון רחב של קווים וירטואליים, כולל מספרי חינם ושלוחות ייעודיות, תחת מערכת אחת פשוטה. ניהול אנשי הקשר וההודעות שלך, ניתוב השיחות, שירות עקוב אחרי ועוד מגוון פתרונות תקשורת חכמים נוספים, זמינים לך כחבילה אחת במחיר חסר תקדים. העלות החודשית הנוחה תאפשר לך לנהל את תקציב התקשורת שלך ביעילות תפעולית וכלכלית.

כדי להתאים את המערכת במדויק לצרכים הייחודיים שלך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום, או להתחיל להתנסות כבר היום בכל הכלים שלנו ללא עלות על ידי הרשמה לאתר.


FollowMe מעמידה לרשותך מגוון פתרונות מרכזיה בענן

זה הזמן לשפר את המענה ללקוחות ולייעל את כלל התקשורת שלך ושל הצוותים שלך. עם הממשק החכם של FollowMe, ניתן לנתב את השיחה ליעד המדוייק, לענות או לקחת הודעה, למסור מידע קולי או לשלוח הודעות טקסט למתקשרים. באמצעות המכשירים הדיגיטליים שלך ומכל מקום תוכלו לשמור בכל רגע את האצבע על הדופק. אבל למה להקשיב לנו כשאפשר להתנסות בעצמך? אנו מזמינים אותך להירשם באתר עוד היום ולנסות את כל הכלים שלנו ללא עלות.

שאלות נוספות על מספר טלפון וירטואלי?

להתנסות חינם ללא התחייבות לחצו פה.
קטגוריות: מספר טלפון וירטואלי