איך להוציא פחות על שיווק ולהכניס יותר? מדידת שיחות לייעול תקציב הפרסום של העסק שלכם

איך להוציא פחות על שיווק ולהכניס יותר? מדידת שיחות לייעול תקציב הפרסום של העסק שלכם

2022-08-21
למה חשוב לנהל מדידת שיחות עם מספר טלפון נפרד לכל קמפיין, או לכל ערוץ שיווקי? ידעת שמספרי טלפון נפרדים, יכולים להפוך את השיווק שלך להרבה יותר יעיל ועוצמתי?

לגלות סוף סוף אם יש לך קמפיין אפקטיבי:

העובדות האלה יכולות להישמע מפתיעות, אך האופן שבו העסק שלך מבצע מעקב שיחות, יכול להשפיע דרמטית על ההכנסות והרווחים. אם יש לך רק מספר טלפון עסקי אחד (או אם אין לך בכלל מספר עסקי), האסטרטגיה השיווקית שלך היא "עיוורת", או לכל הפחות לקוית ראייה.

בין אם העסק שלך קטן ובין אם הוא גדול, הלקוחות שמתקשרים אליך, מגיעים ממקורות שונים: חלקם מגיעים מפה לאוזן והשאר מגיעים דרך חיפוש בגוגל, דרך קמפיינים ברשתות החברתיות, דרך אינדקסים שונים ברשת שהעסק שלך מופיע בהם ואולי גם דרך פרסום ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות, בשילוט חוצות, בדיוור למייל או לתיבות הדואר או דרך כל אפיק שיווק אחר שפעיל בעסק שלך.

אם יש לך סוכני מכירות שנמצאים בקשר ישיר עם לקוחות ומתעניינים, גם הם מהווים אפיק שיווקי. בכל אחד מאפיקי השיווק הפעילים, העסק שלך משקיע כסף וגם זמן. האם ידוע לך מהי התמורה של כל ערוץ שיווקי? האם כל אחד מאפיקי השיווק מייצר פניות טלפוניות לעסק? האם בכל ערוץ שיווקי, ההשקעה משתלמת או שחלק מערוצי השיווק רק "שורפים תקציב"?

השלב הראשון והחשוב ביותר בדרך לקפיצת צמיחה של העסק, היא ראייה בהירה ונכונה של מצב המפה השיווקית. איפה נמצא קהל היעד שמגלה מעורבות בקמפיין שלך? איזו מודעה עובדת עליו באמת, וגורמת לו לפנות אליך? מהי הפלטפורמה האפקטיבית ביותר לפרסום שלך? לקוחות שעושים מעשה ומתקשרים, הם לקוחות רציניים. את הלקוחות האלה העסק שלך צריך. אם שם יושקע תקציב השיווק שלך, העסק שלך יגדיל את החשיפה שלו במקום הנכון וכתוצאה מכך, יגדיל מכירות ורווחים.

לעומת זאת, השקעת תקציב בקמפיינים לא אפקטיביים, פוגעת בעסק שלך פעמיים: היא גם שורפת לך תקציב ומקטינה רווחים וגם באה על חשבון הערוצים האפקטיביים שהיו יכולים להניב מכירות וצמיחה.

מספרי טלפון נפרדים לכל קמפיין היא הדרך האידיאלית למדוד פרסום. אם לקוחות מחייגים מספר טלפון שמופיע במודעה מסוימת, אין מקום לטעויות, המודעה הזו עובדת!!

לכן, אנחנו ב FOLLOWME מספקים מספרי טלפון נפרדים לכל קמפיין או ערוץ פרסום שפעיל בעסק שלך. באמצעות מערכת פשוטה מאוד, ניתן לבדוק בכל רגע נתון, כמה שיחות קיבל כל אחד מהמספרים שלך וכיצד העסק שלך מספק מענה לשיחות הטלפון האלה.

כמה שיחות בדיוק נכנסו למספר שפרסמת במודעה בפייסבוק או גוגל?
כמה שיחות נכנסו למספר שפרסמת במקומון?
כמה שיחות נכנסו למספר שפרסמת במקום אחר?

באמצעות מערכת FOLLOWME, אפשר לראות בדיוק את כמות השיחות שקיבל כל קמפיין וגם את משך השיחה ומי ענה לה. משך השיחה חשוב, שכן אם מספר מסוים מקבל שיחות קצרצרות של מספר שניות בלבד, כנראה שהקמפיין לא מניב שיחות משמעותיות שמתקדמות למכירה.

השירות של FOLLOWME מתממשק עם גוגל אנליטיקס (Google Analytics) ומאפשר למדוד את שיחות הטלפון כחלק אינטגרלי ממדדי השיווק הדיגיטלי שלך ולחשב את החזר ההשקעה לפי קמפיין, מודעה או ערוץ שיווק.

אפשר גם למדוד אירועים במהלך השיחה, על ידי הקשות מקשים מסוימים שתגדירו, או תנאים נוספים כמו השארת הודעה בתא הקולי או זמן שיחה מינימלי, לצורך סימון שיחה מוצלחת או שיחה לפולואפ (מעקב).
אגב, אפילו אם השיחה לא נענתה, במערכת FOLLOWME היא עדיין מתועדת כשיחה שנכנסה למספר המסוים שהלקוח חייג. כך, העסק שלך יכול לחזור ללקוח ולהזכיר לו היכן פגש את המודעה שלך לפני שחייג אליך.

בעזרת דוחות הפעילות המפורטים שלנו,ניתן לראות נתונים לגבי איכות המענה הטלפוני שהעסק שלך מספק ללקוחות. כמה שיחות נענות ותוך כמה זמן בממוצע? כמה לקוחות נוטשים ומנתקים עוד לפני שהטלפון שלך צלצל? מיהם המתקשרים שהשאירו הודעה קולית או שביקשו לקבל פרטים נוספים?
דוח מדידת שיחות

זה לא הכל: אפשר גם לשמוע הקלטת שיחות מכירה, כדי לוודא שסוכני המכירות או אנשי המענה הטלפוני שלך, מטפלים בפניות הנכנסות כראוי.

המטרה שלנו ב-FOLLOWME, היא להפוך את השיווק שלך ליעיל יותר ולסייע לך להתמקד רק בפרסום שמניב תוצאות. לקוחות שמתקשרים אליך, הם לקוחות שכבר צעדו אל תוך המשפך השיווקי שלך. לכן, חשוב לתת להם מענה איכותי ורצוי מאוד לדעת מאיזה מקורות הם הגיעו, כדי שאפשר יהיה להגביר את ההשקעה בהם.

אנחנו כאן כדי להפוך את זה לפשוט!


או התקשרו ל ‪03-6844988

קטגוריות: מדידת שיחות